شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
سرخط خبرها

تکرار اتهام‌زنی زلنسکی به ایران| به مقامات ایران اعتماد ندارم

  • کد خبر: ۱۳۰۴۹۶
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
تکرار اتهام‌زنی زلنسکی به ایران| به مقامات ایران اعتماد ندارم
رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با یک شبکه کانادایی ضمن تکرار ادعا‌ها درباره فروش پهپاد‌ها به روسیه، اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که تحرکات غرب برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه فروش پهپاد به روسیه تشدید شده است، رئیس‌جمهور اوکراین ادعا‌های رد شده توسط ایران را تکرار کرد.

شبکه «سی تی وی نیوز» کانادا مصاحبه‌ای با ولودیمیر زلنسکی رئیس‌‎جمهور آمریکا ترتیب داد و نظر او را درباره ادعا‌های اخیر اوکراینی‌ها و حامیان غربی این کشور علیه ایران جویا شد.

خبرنگار این رسانه کانادایی از زلنسکی سوال کرد: «طی این هفته صحنه‌های وحشتناکی از حمله پهپاد‌های کامی‌کازه به کی‌یف را شاهد بودیم. چگونه می‌توانید در برابر چنین سلاح خائنانه‌ای مانند این (از اوکراین) دفاع کنید؟ و آیا می‌توانید تأیید کنید که ایرانی‌ها در کریمه هستند و به روس‌ها نحوه استفاده از این سلاح‌ها را آموزش می‌دهند؟»

رئیس‌جمهور اوکراینی‌ها در ابتدای مصاحبه با این رسانه کانادایی از حمایت‌های همه جانبه کانادا از اوکراین در جریان جنگ اخیر قدردانی کرد و در ادامه، به اتهام زنی‌های تند علیه ایران روی آورد.

ولودیکیر زلنسکی با بیان اینکه هیچ اعتمادی به مقامات ایران ندارد، مدعی شد: «ما باید از خودمان دفاع کنیم اول از همه در برابر دروغ‌هایی که توسط برخی افراد پخش شده است».

رئیس‌جمهور اوکراین در ادامه ادعا‌های غربی‌ها درباره فروش پهپاد‌های ایران به روسیه را تکرار کرد و مدعی شد: «بسیایر از کشور‌ها اطلاعات زیادی از سوی شرکایمان وجود دارد که آن‌ها به ما اطلاعات می‌دهند و ما می‌دانستیم که ایران در حال تجارت با روسیه در رابطه با پهپاد‌های شاهد، موشک و دیگر تجهیزات است».

وی ادعا کرد: «ایران به طور علنی همه این‌ها را انکار کرد و گفته که ما هیچ چیزی نفروخته‌ایم، اما ما صد‌ها حمله از این دست در اوکراین را شاهد هستیم».

در حالی که ایران بار‌ها دادن پهپاد به روسیه را رد کرده و خواستار پایان جنگ از طریق مذاکره و گفتگو شده است، ولودیمیر زلنسکی ادعا کرد: «ایران به آن‌ها پهپاد می‌دهد... کشتن اوکراینی‌ها چیزی است که آن‌ها بر سر آن توافق کردند که در ازای پول توافق شده است، پول خونینی که ایران به دست می‌آورد».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->